Współpraca

1. Na ile wcześniej przed planowanym terminem wesela, należy zgłosić się do konsultanta?

Przygotowania do ślubu i wesela najlepiej rozpocząć jak najwcześniej. Już nawet półtora roku przed terminem ślubu dobrze jest zarezerwować salę weselną, w następnej kolejności zespół muzyczny, fotografa, kamerzystę oraz kościół/USC.

Jeśli jednak do terminu ślubu zostało niewiele czasu, również nie ma powodów do zmartwień. Konsultant, dzięki bardzo dobrej znajomości rynku ślubnego, jest w stanie przygotować odpowiednią ofertę także „w ostatniej chwili”.

Odradzamy planowanie ślubu z wyprzedzeniem większym, niż 1,5 roku. Zazwyczaj na 2 lata przed planowaną datą wesela nie jesteśmy jeszcze w stanie wiele dla Was zrobić (np. dokonać rezerwacji u podwykonawców).

2. Czy w swojej ofercie posiadacie jedną czy kilka sal na wyłączność, które polecacie klientom?

Nie ograniczamy się do polecania tylko kilku sal. Staramy się współpracować z wszelkimi dostępnymi na rynku małopolskim obiektami, tak aby zaprezentować Parze Młodej pełen wachlarz możliwości i dobrać taką salę, która spełnia wszystkie oczekiwania Pary Młodej.

Na bieżąco zapoznajemy się z nowo powstającymi miejscami, ale zawsze informujemy Was, z którymi już mamy historię współpracy, a które są „świeżynkami” wymagającymi większej ostrożności.

3. Czy zajmujecie się też dekoracją sal weselnych?

Dekoracja sal weselnych jest jedną z naszych standardowych usług, przy czym nie wykonujemy jej „własnymi rękami”. Współpracujemy z najlepszymi dekoratorami, którzy stworzą dekorację odpowiednią do wybranej sali weselnej, w zależności od upodobań i kalkulacji cenowej. Powierzenie nam udekorowania lokalu to możliwość wyboru spośród wielu opcji (dekoracja tkaninami, balonami, kwiatami itd.) w jednym miejscu, podczas jednego spotkania.

4. Od czego zależy cena usługi?

Cena za pracę konsultanta może być prowizją od kosztu usługi wybranego podwykonawcy lub może być ryczałtową sumą, ustaloną z góry. Precyzujemy to w momencie podpisania umowy o współpracy, na podstawie oczekiwanego przez Was zakresu usług, a także przewidywanej liczby Gości oraz daty ślubu.

Zawsze informujemy Parę Młodą na bieżąco o kosztach podwykonawców i każdorazowo może ona zgłaszać zastrzeżenia. W każdym momencie Narzeczeni mają pełną kontrolę kosztów. Dokonanie w Waszym imieniu jakichkolwiek rezerwacji zawsze wiąże się z przedstawieniem szczegółowego kosztorysu i opisu usługi.

5. Czy Para Młoda może z góry określić budżet wesela?

Oczywiście, w takim wypadku przygotowujemy taką ofertę, która mieści się w ramach założonego budżetu a jednocześnie spełnia oczekiwania Pary Młodej. Znając pełne spektrum rynkowej oferty, możemy skomponować poszczególne elementy łatwiej i szybciej niż Państwo. Doradzimy, co wybrać, aby nie przepłacać, ale też na czym nie warto oszczędzać.

6. Czy zajmujecie się tylko kompleksową organizacją, czy można zamówić też pojedyncze usługi?

Zakres współpracy dobieramy według życzeń Pary Młodej. Możecie nam zlecić organizację całej uroczystości ślubnej lub też wybrać tylko niektóre usługi np. poszukiwanie fotografa czy koordynację. Elastyczność cenimy sobie bardzo wysoko i jesteśmy otwarci na wszelkie warianty współpracy.

7. Co, jeśli po kilku miesiącach zmienimy zdanie co do potrzebnych nam usług?

Organizacja ślubu i wesela to wielomiesięczny proces i nierozsądnie byłoby zakładać, że w jego trakcie nie pojawią się żadne zmiany. Nasza umowa może być renegocjowana w każdym momencie i w dowolnym zakresie.

8. Mieszkamy za granicą. Czy jest możliwość współpracy bez osobistych spotkań?

Jak najbardziej. Bardzo często współpracujemy z Parami Młodymi mieszkającymi na stałe za granicą. Kontaktujemy się wówczas przez Internet lub telefonicznie i zdalnie dokonujemy wymiany informacji.

9. Czy działacie na terenie całego kraju?

Na dzień dzisiejszy zakres naszych usług obejmuje Kraków i okolice w promieniu do 100 km (w tym Zakopane).

10. Czy organizujecie śluby również za granicą?

Nie. Organizujemy bardzo dużo ślubów zagranicznych, ale dla Par Młodych, które chcą pobrać się w Krakowie lub w najbliższej okolicy.

11. Która z usług jest najbardziej popularna?

Do najbardziej popularnych usług z naszej oferty należy koordynacja w dniu ślubu i wesela.

12. Czy można starać się o pracę lub praktykę w Raz w życiu?

Informacje o prowadzonych rekrutacjach umieszczamy na stronie internetowej. W okresie gdy nie prowadzimy rekrutacji można przesyłać do nas CV, do których na pewno zaglądniemy szukając pracowników i praktykantów w przyszłości.

13. Czy poszukujecie do współpracy fotografów/dekoratorów/zespołów itd?

Zależy nam na utrzymywaniu aktualnej wiedzy na temat rynku, zachęcamy więc usługodawców z branży ślubnej do przesyłania swoich ofert. Jednocześnie, nie gwarantujemy zleceń, ponieważ wyboru dokonują zawsze nasi Klienci.

Design i wykonanie: Smultron.pl

Mapa naszych klientów
X